Nytt märke hos BhPia. Låt mig presentera Huit.



Huit


Huit är ett märke som har samma moderbolag som Freya, Fantasie, Elomi och Fauve.
Designern som nu även fått designa Huit är otrolig, hon kan verkligen designa så att underkläderna både passar och är snygga.
Varje kund ska känna sig speciell och vacker!

Huit inriktar sig till den mindre bysten och finns ofta inte i större kupor än D, 
ibland går de upp till F.
Många av mina kunder efterfrågar just det som Huit erbjuder, en Bh som lyfter den lilla bysten. Huit finns med luftkuddar, deras Magic Air är fantastisk! 
Huit finns även utan bygel, ovadderad och vadderad. Utbudet är mycket stort och kommer bli ett perfekt komplement till allt annat vackert som redan bor i min kollektion. ;)
Först ut i BhPias kollektion är en bas som ni ser ovan.
Bästa namnet i världen!
Cupcake.

Jag ser fram emot att visa dessa underbara produkter för dig som tidigare saknat dessa.
Alla boobisar är olika och det gäller att hitta precis din favorit.
Ta hand om er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!