Även en Bh av hög kvalitet kan sitta fel!

Push up MAGIC AIR  Cupcake - Huit

Som Bh-coach har jag sett många Bh som sitter helt fel. Det spelar ingen roll om bysten är liten eller stor, om kunden är smal eller bredare. Alla verkar ha svårt att hitta en Bh som sitter rätt. 
Som ni vet vid det här laget är jag mycket noggrann med att de produkter ni köper hos BhPia ska sitta perfekt. För det spelar ingen roll hur hög kvalitet det är på Bhn, sitter den fel är den inte bra. Punkt. 


Priset på mina underkläder är inte lägst, det är inte det jag är ute efter. Allt du köper som du inte använder är dyrt, det spelar ingen roll hur billigt det är. Köper du en produkt av högre kvalitet som du älskar och använder mycket är den prisvärd. Varför har då både du och jag kläder som vi inte använder? För visst har du det? ;)
När ni handlar hos mig köper ni inte bara en Bh... 


På modellen ovan ser ni en Bh som sitter tokigt som attan, känner du igen det?
Bygeln ska sitta där bröstet börjar, på bilden ser ni att den sitter för långt fram. Bygeln trycker in i bröstet, dessutom sitter hela Bhn snett. Ni behöver inte titta särskilt noga för att se att modellen på Bhn är för låg eller hur? Boobisarna får inte plats och vad händer då? Jo, det liknar en sån där god muffins med en sån där god kant på. 
Kan slå vad om att omkretsen är för stor också, sträcker hon upp armarna i luften har hon säkerligen boobis under bygeln också. Intressant men jobbigt att vara med om... Har jag hört. Hihi.


Synd att vi snackar bröst nu och inte cupcakes. ;) Jag gillar muffins. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)