Onsdag 21/6 Drop in kl 11-14.

Hej allihopa!

I morgon är det Drop In i butiken men öppettiderna är ändrade vilket betyder att jag slår upp dörren kl 11 och stänger kl 14. Det är sommar och på sommaren fyller jag år så i morgon ska vi fira min födelsedag lite i förskott genom att äta gott och se First Aid Kit på Liseberg.

Ska bli så himla kul, jag har velat se de här ascoola tjejerna länge men det har aldrig blivit av, förrän nu! Så därför ändrar jag tiderna lite och hoppas att ingen åker hit i onödan.

VI SES I MORGON MELLAN KL 11-14. 

Känns ju knepigt att göra ett blogginlägg utan bild så jag passar på att visa några nyheter som inte syns i webshopen, vill du prova så klicka här för att boka tid


















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!