Bloggen piffad, nytt på www.bhpia.se och full fart framåt!



Som vanligt är det full fart i butiken, just nu är det högsäsong och vissa saker glider sakta neråt på "To Do-listan", t.ex att skriva blogginlägg. Men! Skam den som är lat, klockan är 21.32 en söndag och jag sitter i butiken och pillar med hemsidan, kikar igenom kort som tagits i butiken och fastnar för den här fina bilden på Fly Free Bikini från Elomi! Jag beställde hem ett gäng, tyvärr gjorde andra butiker det också så jag fick endast hem fyra (!) exemplar och storlekarna 80GG/J, 80H/K och 85H/K finns kvar för 729 kr/st. Självklart kunde inte kunden på bilden låta bli denna sötnos, sitter ju som en SMÄCK! Älskar att se boobisar få ha på sig rätt storlek, allt blir så mycket enklare då. ;)

Och nej, allt nytt ligger INTE uppe på hemsidan. Är ni nyfikna på att se allt så kom till butiken i stället! Bra tips va? Haha.

Nu ska jag släcka ner och stretcha ut ryggen lite så jag kan ta nya tag inför kommande veckas utprovningar. Ett fåtal lediga tider kvar v.24 både tisdag och torsdag, Klicka här för att boka tid, vi ses snart!

/Pia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!