Har ni saknat mig?




Nämen tjenare verkligheten! Nu är jag tillbaka i butiken efter två helt fantastiska veckor, får titta å mitt ringfinger för att påminna mig om att det inte är en dröm... Bröllopet på Solbacken i Kungsäter var MAGISKT. Vi är så otroligt lyckliga över denna dagen som vi kommer minnsa hela våra liv. Minnet av hur mycket jobb det var börjar redan blekna, haha. Dagen kändes som en film där våra vänner var filmstjärnor allihopa. Smygstartade lite i butiken igår och hoppas nu att jag kommit i fatt med alla meddelanden, kommentarer, sms och mail. Har jag missat något så hör av dig igen och förlåt mig för dröjsmålet! I morgon är butiken åter öppen för Drop In mellan kl 15-19, på torsdag har jag två tider kvar för personlig utprovning efter lunch, skicka pm om du vill boka! Förutom kaos med allt som inte är gjort i butiken den senaste två veckorna grävs det även för fiber i Lillebacka och "Vardagslyx hos BhPia" börjar bokstavligt talat ta form. Vad tror ni? Badtunnan är snart på plats! Hurra

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!