Vilken är DIN stil? BhPia loves RebronLifestyle!

Hej!

Hoppas att ni har det bra där ute i slasket, i Varberg töar nu snön bort men vad gör det? Underbart att vi har lite "riktig" vinter!

Själv är jag så himla glad över att det är vardag igen, jag älskar vardag. Att få saker gjorda och vara lagom social, haha. Och komma vidare med renoveringen av kommande kundtoalett/tvättstuga såklart, flitens lampa lyser!

En sak jag borde tagit tag i tidigare är att berätta mer om Rebornlifestyle och mitt samarbete.
Själv är jag ganska tydlig i min stil, i alla fall när det kommer till klänningar med mycket färg. Annat är det med de sk "myskläderna". Där är jag helt nollad och jag är kass på att använda byxor.
Rebornlifestyle är sidan som hjälper dig och oss att få tips och råd på ett mycket seriöst sätt annars hade jag inte varit med som deras underklädesexpert. Jag vill inte vara en del i att alla ska se likadana ut och det vill inte Eva och Sophie heller. Så, kolla deras sida och följ dem på Instagram, jag har gjort deras stiltest och blev karaktär C. Vilken blir du?

Många som kommer till mig går faktiskt igenom en ordentlig "make over" när de på bara en halvtimma får se sina boobisar och sin kropp ändra form beroende på vad de provar. Att nästa steg blir att sträcka på sig och kolla igenom sin garderob en gång extra är inte ovanligt alls, det är något av det absolut roligaste med mitt jobb. Att få människor att se sig själva på, kanske inte ett nytt sätt men i alla fall på ett annorlunda och positivare sätt.

Vill du ställa en fråga till en stilexpert? Kolla in denna länken: http://rebornlifestyle.com/sv/veckans-fraga/shapingunderklader/ 

Vill du boka en tid för utprovning så har jag tider kvar redan denna veckan, maila mig så hittar vi en tid som passar! Glöm inte erbjudandet som endast gäller januari ut, 20% rabatt till värdinnan vid bokning av BH-skola. Efter 1 feb kommer jag presentera lite andra roliga grejer, ni ska få se!

Ha det gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!