Stängt idag pga sjukdom! Buhuuuuu!

Bildresultat för sick

Hittade den här bilden och log lite men... Njae, jag känner mig inte alls särskilt awesome!

Både jag och Jonathan spenderade gårdagen tillsammans, magsjuka kommer sällan ensam eller hur var det? Idag mår vi bättre än igår men tyvärr finns det inte på kartan att jag skall ha öppet butiken idag, jag vill inte sprida det här vidare och hoppas att ni förstår.

Hoppas vara syptomfri snarast så jag kan ha öppet för tidsbokning igen på fredag, vi får se hur det går helt enkelt. Det är trots allt första gången jag stänger för Drop In pga sjukdom så vi får hoppas att det dröjer minst ett par år till nästa gång, haha.

Kram från en klen Pia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!