Företaget BhPia förändras HELA tiden, boka BH-skola med 20% rabatt innan rabatten försvinner!

Bildresultat för 20% rabatt

Hej! 

Hoppas du har det bra så här dagen innan självaste nyårsafton? 
Själv har jag haft det ganska lugnt i butiken idag, skönt att komma i kapp lite efter den alldeles galna kalenderförsäljningen måste jag erkänna. Hann till och med lägga upp underbara serien Anushka från Elomi i webshopen, saknas bara den fina klänningen jag hade på mig på Luciatåget men den kommer så småningom. Lovar!



Så, vad har 2015 gett företaget BhPia? Lättast är att komma ihåg slutspurten med Musikhjälpens insamling på 122 900 kr men det har skett så mycket mer! Många undrar hur det går för mig och min lilla butik och det går faktiskt helt ok. Omsättningen ökar och fler och fler väljer det alternativa sättet att köpa underkläder. Och badkläder förstås! BhPia pekar som vanligt uppåt vilket känns väldigt tryggt.

2007 höll jag min första BH-skola, det var på den tiden jag åkte runt med mina väskor fulla med massor av olika storlekar. Då som nu hade jag 20% rabatt på hela köpet för värdinnan, det var ett tack för att jag fick komma och för att det städats, fixats fika och bjudits in gäster.
BH-skolorna är fortfarande populära och det är ofta butiken fylls med fem tjejer som gör provningen till något mysigt man gör tillsammans med sina kompisar i stället för att stå själv i ett provrum och svettas. Nästan alltid när kunderna bokar frågar de vad de kostar och jag svarar att det är tvärtom, de får 20% rabatt på sitt eget köp... Jag bjuder på kaffe eller te och något litet upptill och det är enkelt att bara komma hit och sätta sig i soffan. Ofta får jag också förfrågningar om jag inte kan göra hembesök som förut men det går inte eftersom den största delen av min försäljning nu sker vid de privata utprovningarna i butiken, ofta på förmiddagen och det blir väldigt stressigt att hinna packa om allt två gånger om dagen, haha.

Så, nu till det där med rabatten! Januari 2016 är sista månaden jag ger rabatt till värdinnan men jag kommer inte att börja ta betalt för att boka butiken och få en BH-skola på köpet. Anledningen är enkel tycker jag. Som krav för att få rabatten krävs att minst tre personer handlar men ofta handlar två personer mer än fem personer totalt vilket känns lite orättvist mot mina stammisar som ofta kommer tillbaka. Jag hoppas detta kommer göra att det kommer kännas ännu enklare för mina kunder att komma hit med en eller två väninnor, jag har märkt att många känner sig "tvingade" att ta med sig minst fyra kompisar och så vill jag förstås inte att det ska vara! 
Att ta bort rabatten täcker även upp en del av den prishöjning som mina leverantörer gjort som jag valt att blunda för, med andra ord håller jag nere priserna för alla i stället för ett fåtal. Hoppas detta känns logiskt även för er och att ni vill fortsätta komma på tjejkvällar och aw. :)

Passa på att boka BH-skola för max 5 personer i januari och få 20% rabatt! 
Sista månaden sedan försvinner rabatten! 
(minst tre handlande, kontakta mig för lediga tider)

GOTT NYTT ÅR!

/Pia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)