Hur betalar man kalendern och när får man den?

Hej!

Tro det eller ej men jag har skickat utt ett NYHETSBREV till alla kunder hos BhPia, det är inte så ofta jag gör det för jag vill inte tjata på er som vissa andra företag älskar att göra. Kolla gärna i er skräppost om ni saknar maialet, det handlar bl.a om hur leverans och betalning av kalender fungerar. Har förstått att några av er som förbokat inte fått någon info och då beror det antingen på det där jobbiga filtret eller för att ni tidigare avslutat prenumerationen. Som jag förstår att ni gör med tanke på hur strävigt det är med för mycket reklam. Haha. Här kommer i alla fall lite mer info! Rock on!

Tack för att Du vill köpa BhPias Kalender!
Pris minst 200 kr, Du väljer själv hur mycket Du vill betala och
HELA summan går till Musikhjälpen.

Betalningsalternativ:

1. Skicka ett sms till 72999, skriv ok200 BhPia. Du kan byta ut
”200” mot 300 eller 500. Du väljer själv hur mycket Du tycker
kalendern är värd! Du visar upp tackmeddelandet som bevis på att Du betalt, får Du inget sms har betalningen inte gått igenom. OBS! Frakten kan ej betalas via sms som är det smidigaste sättet för oss att få betalt på. Vill Du betala kalendern via sms betalar Du frakten separat via något annat betalningsalternativ.

2. Betala med Swish till 0705191367, märk Din betalning med
Ditt namn. Här kan Du betala både kalender och frakt samtidigt.

3. Betala kontant till Din säljare, vi försöker undvika kontant
hantering så välj detta alternativ i sista hand.

4. Det går i nödfall (detta alternativ kan ta någon extra dag
beroende på bank) att sätta in pengar på BhPias konto i
Swedbank: 8388-1.4 167 882-2, skriv Ditt namn som meddelande.
Tack för Ditt bidrag!

Vill Du att jag skall skicka Din kalender med Posten?
1-2 kostar 30 kr, 3-4 kostar 50 kr. Jag har då räknat in emballage och avrundat uppåt, blir det något över går överskottet såklart till #mh15. Svara på detta mail med din adress och antalet kalendrar du vill att vi skickar. Skriv hur du betalar och till vilken adress paketet skall skickas till så packar vi så fort vi ser betalningen!
Missa inte inbjudan till BhPias alternativa Luciatåg den 13 december kl 17 på Folkets Hus i Varberg! Inbjudan och mer info hittar Du i kalendern eller på Facebook. Ta med alla Du känner, frivilligt inträde!

Vill Du hämta kalendern i butiken i Lillebacka?

Inga problem, om jag inte är hemma står det en plastbox mellan huset och garaget som fungerar perfekt som upphämtningsställe. Hör av dig innan Du kommer så lägger jag ut Din beställning. Vänligen avtala tid innan Du kikar förbi då det lätt blir lite knasigt om jag har en privat utprovning med en kund och det knackar på dörren. Vill Du boka en egen tid för utprovning kan Du såklart hämta kalendern samtidigt. Ses snart!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!