Viktig info om kalendrarna! Läs!

Hej!

Här kommer information som jag hoppas ska nå ut till så många som möjligt angående våran insamling till Musikhjälpen i P3. 

Som ni redan vet har vi tryckt upp 500 exemplar, mer än hälften är förbokade och jag försöker hinna packa och meddela er som förbeställt när ni kan komma och hämta, t.ex idag söndag efter kl 16 och framåt. Det går bra att komma utan att anmäla sig, är det fullt på parkeringen kan ni ställa längs vägen rakt fram till höger så länge ni inte blockerar vägar eller granntomter. ;) 

Det är extremt högt tryck just nu och jag kan inte svara på alla meddelanden som kommer, varken via sms, Facebook eller mail. Hoppas att ni har förståelse för att jag jobbar så snabbt jag kan och prioriterar så gott det går.

I skrivande stund har Hallands Nyheter och Varbergs Posten haft helsidor om vårt initiativ, Expressen gjorde klart sitt reportage i natt och P4 ringde nyss och ville göra en telefonintervju kl 14.45.
Radio Halland kör sin intervju på tisdag morgon och det är hur kul som helst! Alla som har varit med ska ha ett stort tack för att ni gör detta möjligt!

Nu kommer den tråkiga informationen:

1. Jag svarar på era frågor så snabbt jag kan, skicka inte flera sms med frågor om vägbeskrivning och annat som ni kan hitta svar på via www.bhpia.se, snälla. Väldigt mycket information finns även på Facebook där jag uppdaterar kontinuerligt.

2. Har du fått bekräftelse på att jag bokat en kalender till dig så finns kalendern att hämta i butiken i Lillebacka även om jag inte hunnit skicka ett meddelande till dig om att den finns här, tiden räcker inte till idag och jag hoppas såklart att ni har förståelse för detta. 

3. Jag varken kan eller vill köra runt och lämna ut kalendrar, det fungerar inte. Snälla, hjälp mig att leverera till dig genom att möta upp mig på bestämd tid och plats, det fungerar inte annars. Vill ni ha kalendern skickad till er bekostar ni frakten själva och jag skickar så snabbt jag kan, jag kan i skrivande stund inte garantera att alla kommer iväg i morgon men jag ska försöka.
Jag har varit inne i Varberg och levererat till några butiker, bl.a annat Norrgatans Blommor & Interiör, Young Hair och Frisyrhörnan säljer kalendrar fr.o.m i morgon.

4. Betalningsalternativ ser ni nedan, undvik i största möjliga mån kontanter, för att kunna betala med ett sms krävs att ni har en mobil utan kontantkort.

Jag vill be om ursäkt för min hårda ton i detta inlägg men jag vill förklara för er att jag varken är dryg eller arrogant, jag hinner bara inte med allting just nu men det löser sig så småningom.
Att BhPias Kalender 2015 blivit så här stort (hur stort kan det bli egentligen) är superkul och detta är bara ett litet I-landsproblem i jämförelse så jag hoppas att ingen blir upprörd, jag skulle gärna ela på mig men det går inte! Tro mig, jag har försökt. ;)

Kram på er, hoppas vi ses snart!

/Pia 




Betalningsinfo:


Pris minst 200 kr, du väljer själv hur mycket Du vill betala och HELA summan går till Musikhjälpen.

Betalningsalternativ:
1.  Skicka ett sms till 72999, skriv ok200 BhPia, Du får ett tackmeddelande som Du visar upp för Din säljare. Du kan byta ut ”200” mot 300 eller 500, du väljer själv hur mycket du tycker kalendern är värd!

2.   Betala med Swish till 0705191367, märk Din betalning med Ditt namn.

3.   Betala kontant till Din säljare, vi försöker undvika kontant hantering så välj detta alternativ i sista hand.

4.   Det går i nödfall (detta alternativ kan ta någon extra dag beroende på bank) att sätta in pengar på BhPias konto i Swedbank: 8388-1,4 167 882-2, skriv Ditt namn som meddelande.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!