Födelsedagsfest hos BhPia! 20% rabatt på Pias egen favorit Deco!


I morgon onsdag har jag Drop In i butiken precis som vanligt kl 15-19 men det råkar vara så att jag fyller år också... Det bjuds såklart på kaffe, saft och fika men för att fira lite extra...

20% rabatt på alla Deco BH (som finns i butikens lager)

Gäller hela dagen, endast vid köp i butik, ej webshop. 

Deco BH är min personliga favorit och jag har alltid många storlekar hemma eftersom den säljer så himla bra. Pushig modell utan extra fyllning med formpressade stabila kupor som fungerar upp till GG-kupa. 

I LOVE IT!

Välkomna på födelsedagskalas i morgon!

/Pia


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!