Välkommen Lill! BhPias praktikant. Shit va kul vi ska ha!

  
Välkommen Lill! 
(Nej, det är inte Lill på bilden, Lill får presentera sig själv senare)

Slängde ju ut en blänkare om att BhPia erbjuder en praktikplats i höst och det blev aningen större uppståndelse än jag kunde tänka mig! Tack allihop för att ni delat, mailat, frågat och ringt om detaljer, mycket effektivt!

Lill kommer börja hos oss den 2 september och i första skedet ska vi hjälpas åt att fylla på med höstens nyheter i webshopen, det kommer så sjukt mycket vackra underkläder hösten 2013...
Bredvid mig har jag två lådor med Maria i svart och Amanda med lila blommor, vilka märken vågar jag inte avslöja. Haha. Men snart!

Jag ser fram emot massor med jobb, ideér (modeller till fotograferingar kommer sökas, kanske blir det du?), latte ska drickas och sist men inte minst så ska underkläder provas ut, packas och levereras...

Heja oss!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!