Wonderbra Strapless i rött...


God förmiddag mina sötnosar!

Gissa vilken av ovanstående rödheter som går att köpa hos mig?
Fel, inte svansen. Inte hornen heller...

Att ha minst en axelbandsklös BH som håller måttet i sin garderob är ett absolut måste för oss som älskar klänningar men som hatar att inte kunna bära dem "för jag har ingen BH som passar, min byst är för tung. Jag kan inte ha sådana utan axelband".
Som ni redan vet är Wonderbras Ultimate Strapless designad för att fungerar upp till EUR 85I.


Vad önskar Du dig av Tomten i jul?
Maila bhpia@bhpia.se för att se om din storlek finns i lager, läckerbiten kommer finnas för beställning i vår nya webshop som (jag vet att jag sagt det förut) alldeles strax ligger uppe.

Rock on!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!