Kundmail. Så sött!

Hallå!

Som ni säkert redan vet så älskar jag mitt jobb, det är svårt att göra något annat när det dyker upp ett sådant här mail från Miss H! Inte för att skryta men de kommer med jämna mellanrum.
Det söta mailen, smsen och Facebookinläggen som gör mig glad. Och lite generad.

Håll tillgodo och glöm inte boka er egen BH-skola!


"Hej Pia!
Vill bara passa på att tacka för skolan, var jättekul! Och samtliga tre bh jag köpte är bra som attan, men den sista, Lauren Full Cup är den bästa jag nånsin haft! Var det så att den är en del av bassortimentet? Framtiden kommer nog kräva fler... Det är till och med så att jag beundrar mig själv lite i spegeln när jag tagit på den ;-) plus att den är otroligt bekväm. Jag hade ju bra bh från Sally & Sara även sedan tidigare så jag jämför inte med vilken skit som helst!
Hur som helst, kanonbra koncept och du gör ett väldigt bra jobb!

Bästa hälsningar Miss H"



Modellen Miss H gillar är den här snyggingen, den kommer även att finnas att beställa som svart i vår nya webshop som öppnar i mitten av november.

"Lauren" BH, GG till K-kupa

Puss på er!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!