Taylor har kommit! Yayy!

 


Taylor från Freya är en efterlängtad baskollektion som kommer finnas i sortimentet ett bra tag!
Finns upp till GG-kupa, Freya är grymma på att göra underkläder i rätt storlekar.
Det finns självklart mindre kupor också. ;)


Jag valde setet överst men då vill jag påpeka att jag redan har en vacker strumpebandshållare som matchar till setet. Ett helt set gör att jag känner mig vackrare än vanligt, det finns en hel del värre saker vi kan få uppleva. Promise!


Taylor är så snygg, uppbyggd med Deco som grund men med fler underdelar vilket ger fler kombinationer och på så sätt även ett bredare användningsområde.


Välkommen att beställa hem din storlek redan nu!


Vi ses!


/BhPia

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!