Lyssna nu!

http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=3940

Lyssnade på reprisen av "Ligga med P3" när jag körde hem från kvällens visning hos min underbaraste Emma. Lipade en skvätt av glädje över tre tjejers resonemang kring sin kroppar.
Kände verkligen igen mig i deras känslor och uppfattningar kring deras utseende och jag önskar av hela mitt hjärta att fler kan få känna samma sak som dessa brudar!


Har vart inne en snabbis på http://kroppsbild.wordpress.com/ och blev väldigt förvånad över vad jag tyckte om och inte. De tjejer vars kroppar liknade min kände jag glädje över, de spinkiga sorg.
Det säger nog en hel del om min egen uppfattning om kroppen jag fått.
Känns som en fin tanke att drömma om i natt!



Älska dig själv först!

/BhPia










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!