Har Du en Triumph Amourette hemma? Check this out!


Ny vecka hos BhPia och en av höstens nyheter ska få följa med ut på premiär ikväll till Frida och hennes kompisar. Ett gött gäng tjejer som tagit studenten sen jag träffade dem sist.
Ska bli roligt att se vad de hittat på sen dess!
Eloge till dessa underbara brudar som sparat sina studieslantar till bra underkläder, vill så gärna tala om det för dem som kommer till mig, behöver en sjysst Bh men väljer att avstå eftersom det finns billigare alternativ.
Inte som passar dem men billigare är de, true.
Tur att det inte händer ofta för alla boobisar har rätt att bo i en kupa som passar dem!
BhPia säljer inte de billigaste underkläderna, det är sant.
Jag säljer Bhar jag är stolt över, det är inte alltid samma sak.
Jag vill sälja det bästa. 

Så, nu till dagens nyhet!
Amorette från Triumph har kommit i en ny snygg färg som heter något så passande som "moonlight blue". 80 % Polyamid, 20 % Elastan.
En Bh som formar sig mycket efter just dina boobisar och som får en riktigt fin passform efter lite användade, detta gäller de flest Bhar som inte är formpressade, något man som boobisbärare ska ta i beaktande vid inköp av nya underkläder, skor, byxor etc.

Har du en Amourette hemma?
Ring eller maila mig direkt så skickar jag din beställning omgående eller så hämtar du den på Hermanita kommande tisdag kl 17-19.
Färgen är på tillfälligt besök i kollektionen och jag har endast en i varje storlek så det är först till kvarn som gäller.
Matcha gärna med en underdel, min personliga favvis är den höga modellen med mycket spets som går ganska högt upp. 
Tillsammans blir det en riktigt retro set som slår det mesta i trosväg! 


Item imageVi hörs om en stund!

/BhPia

0705-191367
bhpia@bhpia.se

(prisuppgifter får du hos mig!)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!