Snart drar visningarna igång igen!

Hej!


Ni som tror att BhPia inte haft fullt upp hela sommaren har fel. Sommaren är underbar men jag saknar mina söta kunder och våra härliga kvällar tillsammans...


Som ni säkert vet har jag varit en hel del i Ulricas Boutique, min leverantör. Det är kul att jobba i butik men jag upprepar det jag sagt förut, det är hemma man ska köpa underkläder! ;)
Mysigare, mer avslappnat och förhoppningsvis får man umgås med sina väninnor på samma gång. Bh-skolan är bara pricken över i!


Vill Du boka in en Bh-skola med BhPia i höst rekommenderar jag att Du hör av dig till mig snarast så du kan få en tid som passar dig, maila på bhpia85@gmail.com eller ring mig på 0705-191367. 


Drick mycket vatten så dina boobisar trivs, bada och ta hand om er!


/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)