En bröstoperation leder ofta till en annan...



Det här klipper har vissa starka inslag och BhPia vill varna känsliga tittare.

Jag personligen är inte emot operationer där kvinnor förstorar eller förminskar sina bröst.
Ofta blir det önskade resultat och kvinnan ifråga känner sig bekvämare och snyggare.
Problemet är att jag träffar många kvinnor i mitt yrke som inte är nöjda med sina kroppar trots lyft och storleksförändringar. Många får inte de resultat de önskar och i många av fallen handlar det både om felaktig information och en övertro till kniven som tyvärr inte påverar självkänslan lika mycket som kroppen.

Jag kan inte säga det för många gånger!
KVINNOKROPPEN ÄR UNDERBAR!

Säg vad ni vill men skönhet kommer inifrån, ett ingrepp kan vara en hjälp på traven men tänkt till ett par gånger extra innan ni gör ett ingrepp. Ok?

Ta hand om dina boobisar i duschen ikväll så det säkert inte blivit några förändringar som ni behöver kolla upp hos en helt annan typ av läkare... Det är viktigt att känna sina tuttar!

/BhPia


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!