Shock Absorber, nytt märke hos BhPia.

Äntligen en riktigt bra Sport Bh hos BhPia!
Jag har letat efter en bra modell och efter att ha testat 
Shock Absorber i butiken i Falkenberg så är jag mycket nöjd med resultatet.
Eftersom storlekarna matchar mitt övriga utbud kan jag med stolthet meddela att de finns att beställa i 60-90
i omkrets och A-HH (M).
Rätt Bh till rätt ändamål!
Inga fler boobisar i otakt! ;)


D+ Max Sports Bra Top Shock Absorber Sport BH Svart

D+ Max Sports Bra Top Shock Absorber Sport BH Svart


Kommentarer

  1. Komiskt att de knäppt Bhn på innersta, BhPias kunder vet att man alltid ska knäppa en ny Bh på yttersta om storleken är korrekt! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack fina Pia för att du kom förbi ikväll!
    Bh:n blir toppen - jag är jättenöjd!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Den satt klockrent på dig! Om du gillar den tipsar jag om att kolla in höstens nyhet Taylor, den är vacker som attan! ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)