BhPia på Hälsorum i Varberg igen v.34


Hej!

Nu kanske ni tror att jag ska ligga och titta på himmelen hela sommaren men så är inte fallet, kanske nån gång bara? ;)

Sommaren för BhPia kommer bli varierande, Ulrica och Ronja behöver lite semester från butiken i Falkenberg och då kommer jag vara där i stället. 
Det är kul att vi kan hjälpa varandra, jag är så glad att ha Ulricas Boutique som leverantör.

Stocksvarven kommer jag umgås med en hel del också så det kommer inte gå någon nöd på mig dock kommer jag sakna mina Bh-skolor!
Jag tar en paus från dem nu när sommaren kommer, både pga allt annat kul som händer för er kunder men även för att jag skall hinna med mina andra jobb och dessutom vara ledig lite.
Kanske ett Öppet Hus här på Elvlyckan? Som ni vet lyssnar BhPia på sina kunder och det har varit flera som frågat när det blir nästa gång... När tycker ni?

Självklart är ni välkomna att höra av er till mig men om jag inte kan leverera till er kommer jag hänvisa er till Ulrica och Ronja i Falkenberg.
Ulricas Boutique, Storgatan 32. tel 0346-10535.
Självklart skall ni inte behöva gå utan underkläder i sommar om ni inte vill! ;)

Trevlig sommar!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!