Drop In stängd tillsvidare!

Lite bra att veta om BhPia nu när hemsidan tillfälligt ligger nere:

  • Jag är mammaledig och har öppet butiken så mycket våra scheman tillåter!
  • Drop In är stängt sedan ett år tillbaka, du bokar tid för att prova hos mig.
  • Du bokar tid via länken ovan, där finns mer information.
  • Vill du beställa en modell du provat hos mig innan går det det bra att maila en beställning till bhpia@bhpia.se, inga problem!
  • Har du aldrig provat hos mig tidigare vill jag inte sälja något till dig innan jag fått träffa dig, på det sättet undviker vi byten och returer som är supertråkiga (och dyra!) för både mig och dig.
  • Vill du handla i en webbshop utan personligt möte? Googla så hittar du säkert en sidan som passar dig, hos mig får du alltid personlig service.
  • Uppdateringar om nya modeller etc hittar du både på Facebook och Instagram, sök på @bhpia
Ha det gott så ses vi snart! 




/Pia Ericson aka BhPia


#bhpia #trosaunder #nybaddräkt #bokatid #varberg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!