TÄVLING Brösttejp, lyfter det tillräckligt? Jag söker två testpiloter, är du en av dem?

Brösttejp gör mig direkt orolig, lyfter det verkligen tillräckligt? Jag har fått tre paket från en seriös leverantör och kommer inom kort testa själv på min 70G/I-kupa och jag vill gärna ha två testpiloter till som kan utvärdera om produkten är något BhPia kan stå för eller om det är bättre att låta bli att sälja för att inte göra kunder besvikna. Vem kan hjälpa mig bättre än mina kunder?


Byebra Lyftande Brösttejp
Byebra Lyftande Brösttejp

Jag har några "krav" som ska vara uppfyllda:

1. Du skall vara kund hos BhPia (annars vet jag inte vilken storlek du har).

2. Enligt leverantören skall denna tejp klara att lyfta E/F till FF/H-kupa men de specificerar inte vilken omkrets så jag tänker att min (oftast) 70G/I lika gärna kan vara en 75FF/H. Ni kan ju er BH-skola och vet att omkretsen alltid avgör hur stor kupan är. Mindre och större kupor fungerar alltså inte till just denna storleken.

3. Du skall kunna testa tejpen senast den 10 september, du kan med andra ord inte spara den till ett speciellt tillfälle, jag behöver en utvärdering inom kort.

Är du sugen på att testa? Maila bhpia@bhpia.se eller kontakta mig via sociala medier och skriv en motivering samt vilken storlek du köpt hos mig så drar jag en vinnare på fredag 1 september. Som tack får du, om vi tre testpiloter tycker att produkter håller måttet, ett eget paket med 3 par tejp, är vi inte nöjda har vi försökt och jag tackar för hjälpen med varsin valfri trosa från min REA i butiken.

Som ni märker är jag skeptisk som attan men jag ser fram emot att bli överraskad! Pöss hej!

/Pia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!