Bikinisar i massor! Fyller på med storlekar varje vecka!

Klicka på bilden för att komma direkt till www.bhpia.se

Hej!

Idag skiner solen men det blåser lite kyligt... Man kan väl säga att vädret är bättre inne än ute? 

Idag är det onsdag och Drop In i butiken fram till kl 19, idag är det en lugn dag så jag hinner fixa ett litet blogginlägg, det var ett tag sedan.
Allt rullar på som vanligt, utprovningar i massor, de flesta av mina kunder bokar tid i förväg vilket vi allihopa uppskattar i slutändan. Mycket tid = mycket stor chans att kunden blir nöjd anser jag! 

Ovan ser ni en av säsongens basbikinis, det finns massa snyggt inne i härliga färger och mönster också men tack och lov har både Freya, Elomi och Fantasie ett stort beställningssortiment även på badkläder så om inte rätt storlek finns inne fixar jag det, oftast inom 10 dagar men i bland tar det längre tid. Detsamma gäller baddräkter och tankini.

Vissa tycker att det är tråkigt med "bara svart" och visst, jag älskar färg. Men om säsongsfärgen är slut som man tittat på eller om just den modellen inte funkar till din kropp då är det i alla fall MYCKET bättre att ha en svart bikini som sitter perfekt än en färgglad som trillar av när du hoppar i plurret. Har jag rätt eller fel?

Har precis lagt upp en ny-gammal underdel i webshopen, perfekt bas i svart som såklart kan matchas med valfri överdel. Dubbelt tyg för awesome passform, tyg som klarar både sol och klor bra och med en vikbar kant som kan trolla bort icke önskade muffinskanter. Överdelen på bilden är superlätt att få till att passa och finns även inne i den tillfälliga serien Kuranda Bikini BH som är snyggt mönstrad i grönt. 

In och kika, klicka här för att se allt bad som ligger upp i webshopen, vill du se ännu mer så boka tid för utprovning för det finns modeller inne som inte syns på nätet. 

Kram på er!

/Pia



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!