Hela gänget samlat! Snyggast i byn är vi allihopa!

Den 6 oktober gjorde jag och Sofia Holmström en kompletterade fotografering till den vi gjorde i våras. Vår första fotografering var minst sagt galen, vi visste att det egentligen var för många modeller men med Amanda Marks hjälp gick det väldigt bra. Sofia fotade mestadels inomhus och Amanda knäppte många fina bilder ute på bilarna.

Den här gången körde vi en lite mindre fotografering så att alla modeller fick mer tid, förra gången fanns det alltid någon tjej som var klar i sminket och som väntade på att få sin stund framför kameran.

Min mamma fick vara med en gång till faktiskt, hon var en va dem som fick för lite tid senast och jag tog en av platserna själv (av den enkla anledningen att jag ville visa några av nyheterna som ingen av de andra modellerna passade i och att det blev lite knapert med tid för mig med).

Tack till alla som fotades, jag vet att ni frös! Tack till Sofia Holmström som lägger ner sin själ i detta lika mycket som jag. Tack till Amanda som halkade in på ett bananskal och stöttade Sofia. Tack till mor och far som ställer upp med maskiner och lokal, tack även till Beatrice, Johanna, Tobias och Gerhard som lånar ut sina snygga ekipage som lite kontrast till all rost. Tack till Frisyrhörnan i Varberg, speciellt till Diddi. Utan dig hade vi inte vart så fina i håret! Tack till Astrid & Agnes som lånade ut smycken till första plåtningen, tack till Madde som sminkade oss i våras. Tack till Frida som var lite alltiallo, tack till Sanna som blev sminkös av bara farten. Tack även till Fredrik som kommer göra layouten till kalendern. Ett extra tack till Jenniann som hjälper mig att ta hand om alla idéer. Har garanterat glömt några men ni vet att ni är bäst i alla fall!

I skrivande stund lutar det mot att BCB Boktryckeri kommer trycka vår kalender som ska säljas till förmån för Musikhjälpen i P3 och för att kunna genomföra detta letar vi nu efter sponsorer som kan vara med och bidra till själva tryckkostnaden, är Du eller Ditt företag en av dem så hör av Dig till info@bhpia.se direkt. Ett perfekt tillfälle att visa Ditt stöd till Musikhjälpen/Radiohjälpen men framför allt gör vi detta för att lyfta fram att olikheter är vackert och att det inte spelar någon roll vem Du är, det viktiga är att Du är Du. Vill du inte bidra med pengar kanske du vill hjälpa oss att sälja kalendern för att dra in pengar och sprida vårt budskap? Hela summan kommer gå till välgörande ändamål och alla som hjälper oss gör skillnad!


Hoppas vi hörs snart!

/BhPia



Kommentarer

  1. den här listan alltså :D
    http://tidningensolo.se/15-jobbiga-bh-problem-alla-tjejer-garanterat-kanner-till

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)