Läsarbrev från kund och tankar kring reklamationer!

Hej!

Vill bara dela med mig av ett fint meddelande jag fick an Mrs E, en kund som handlade av mig i början på förra året. Först blev jag lite orolig att det var problem med något för jag minns att det var problem med en bikinitrosa som vi fick byta. Jag vill alltid hjälpa till så fort som möjligt en i bland krånglar det och leveranser drar ut på tiden. Det jag själv kräver av ett företag när jag själv har problem är i första hand information och ett trevligt bemötande, är prylen slut brukar jag ha förståelse för det eftersom det inte är företagets fel.
Nu förstår ni nog hur jag försöker jobba? ;)

Blev förstås superglad när jag fick detta fina skickat till mig!

"Hej BHPia! Efter att ha en art använt bh-ar från dig (undantag sport bh) sedan början av 2014 måste jag berätta hur nöjd jag faktiskt är!! Bh-arna är inköpta från början av 2013 fram till maj 2013 och de sitter lika bra idag (dock på mitten hyskorna i stället för yttersta). De håller formen och färgen bra, nu handtvättar jag dem oftast men ändå! När jag börjat använda dem så fråga en kollega om jag "fixar tuttatna"! Andra kommentera hur snyggt kläderna satt över bysten! Så även om det kändes som mycket pengar när jag köpte dem, så har jag garanterat haft igen dem, för i de skick de är nu så håller de minst lika länge till. En enda har jag troklat ihop ett hål vid bygeln idag men en av fem, var av en av de tre används mer till vardags än de andra! Så stort tack för den tid du la ner på att hitta "rätt" BH till mig, detta har varit en mycket uppskattad resa i BH träsket för mig. Kram!

(bild som kunden tagit på sin lilla samling)

Jag vill att mina kunder ska ha höga krav på sina underkläder och jag vet själv hur hög kvalitet de håller eftersom jag använder dem själv, alltid. Jag har fysiska jobb och sliter mer på underkläderna när jag jobbar på sågverk än nu när jag sitter vid datorn men jag varierar vilka BH jag använder och får då ett jämnt slitage.
I bland ser jag underkläder som är extremt slitna och då funderar jag ofta på hur många timmar de är använda, finns det något mer plagg kunden haft lika mycket och hur ser det ut i så fall?
Arbetsskor som används 40 timmar i veckan rekommenderas att bytas ut efter ett år, skulle du ha fem olika par skor skulle du inte behöva byta ut dem på många år. 
Hänger du med?

Skulle det krångla är du förstås välkommen att höra av dig, fabrikationsfel dyker oftast upp direkt och är inga problem att hantera. Knivigare är det med underkläder som gått sönder pga normalt slitage, då kan jag inte skicka tillbaka plagget till leverantören. Praxis är att lämna in hos en skräddare, är det en mindre lagning kostar det runt 50 kr och den kostnaden ersätter jag dig för och det gäller för kunder i hela landet.
Uppsök din lokala skräddare (eller så kanske du kan laga själv eller känner någon som kan), kolla med oss först så vi kan ge dig dina 50 kr.

Underkläder är viktiga och du är viktig för oss!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!