Sovshorts från Fanny Castelius, nu hos BhPia!

http://www.bhpia.se/sovshorts/261-sovshorts-roda.html 

Den 26 oktober stod jag och min praktikant Lill på Boozt Hälsoevent på Strandbaden i Falkenberg.
I båset bakom oss stod Katarina Castelius och sålde underbart söta sovshorts i flera olika färger, alla i samma modell. Tjejerna fullkomligt älskade hennes shorts och jag blev nyfiken...
Då berättar Katarina att det är hennes dotter Fanny som designat dem och att jag gärna får sälja dem om jag vill, exklusiva sovshorts passar ypperligt till exklusiva underkläder eller hur?
Precis som att Madonna ofta bär underkläder från Fantasie så har även detta gulliga plagg fallit kändisarna i smaken, inte konstigt. De är ju superfina!

Sagt och gjort. Vi börjar med blå och röda, klassiska färger som passar de flesta.
Varför inte ge bort ett par i julklapp tillsammans med ett presentkort?

Skulle det vara så att en storlek är slut, skicka ett mail så kollar jag med Katarina och Fanny om det finns fler i deras lager i Falkenberg, det är roligt med lokala leverantörer så man bara kan svänga förbi och kolla läget. :)

Klicka på bilderna för mer info! Vill du prova så kom förbi Folkets Hus i Varberg i morgon, se tidigare inlägg.

Kram! /BhPia

http://www.bhpia.se/sovshorts/262-sovshorts-bla-vit.html
http://www.bhpia.se/sovshorts/261-sovshorts-roda.html






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)