Smidigaste badplagget 2013?


Hej!

Att prova ut rätt underkläder för rätt tillfälle är ju BhPias grej och det brukar inte vara några problem, har man rätt produkter som tillverkas i vansinnigt många storlekar så är jobbet ganska lätt. 
Har man upplevt skillnaden mellan bra och dåliga underkläder är det lätt att välja rätt. Som tur är säljer tillverkar både Freya, Fantasie, Elomi och Huit även badkläder. BhPias webshop kommer uppdateras med nya modeller inom kort, efterfrågan på sjyssta badkläder ökar hela tiden. Tilläggas bör är att vi i första hand satsar på en stort utbud av det vi säljer mest av, underkläder.

Så... Då tar vi det som är lite klurigare, badkläder. Är det något som får den mest bekväma att känna sig lite sådär är det just utprovning av en ny bikini. ALLA kommer se den, det skall funka att jaga barnbarnen i den får inte åka ner... Men ska det verkligen sitta så? Ska jag ha en bikini eller kanske en baddräkt? Svaret är att om du inte känner dig bekväm kommer det att synas. Välj inte en trekantsbikini som inte lyfter till två boobisar som behöver stöd, det blir inte bra. Välj inte den låga trosan om du trivs bättre i en hög och vice versa. Välj hellre en svart som sitter perfekt än en orange som bara är snygg att titta på innan man provat den. Eftersom du kan köpa över- och underdel separat hos mig kans en idé vara att satsa på en bra överdel i svart och kombinera den med en färgglad underdel, ofta är det lättare att hitta några olika underdelar än bra överdelar eller hur? 

Freyas Bandeau är den överdel jag säljer absolut mest av, den sitter verkligen otroligt bra på (nästan) alla. 
Den har två kraftiga byglar som håller boobisarna på plats, bandet finns endast för att vara snyggt. Det är omkretsen som lyfter, inte bandet. Välj samma storlek som på din BH, jag har 70FF på min och kommer använda den massor i sommar när jag ska jobba utomhus, om vädret tillåter förstås. 
389 kr gör att jag kan unna mig en extra, kommer faktiskt använda den när jag ska måla och greja i trädgården. Nej, jag kommer inte använda nån gammal bikini i fel storlek bara för att det kanske kommer färg på den! Aldrig i livet. Mina boobisar och min rygg vill inte det.

Fever Tankini med bygel

Fever Tankini är ett perfekt till dig som står i valet och kvalet mellan baddräkt och bikini. Samma sak där, varför skall du ha på dig något du inte vill? Många vill kunna sola magen men vill inte visa för mycket när de skall ta ett dopp... En tankini är ett badlinne, i detta fallet med byglar och bikiniknäppe baktill. Du får samma stöd som med en vanlig väldesignad bikiniöverdel och du kan matcha med valfri underdel. Dra upp linnet när du solar och dra ner det när du skall bada. Snyggt och väldigt smidigt!

Så, ta hand om er i sommar och glöm inte att sola lagom! 

/BhPia







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)