Kundmail, alltid lika roligt!


Hej!

Minns Ni Karin som skickade ett paket med BH för ett tag sedan?
Kan inte låta bli att dela med mig av hennes mail som lyder så här:

"Hej Pia!
Bra att det kom fram, mitt paket.

Gillar ditt arbete med att hjälpa oss att tycka om oss! Jag gillar mina boobisar a lot numera (!), så dom är väl förpackade i, för det mesta, Freyas fräcka fodral.  
Att jag hittade det märket är helt din förtjänst, då jag hittade din blogg av en händelse, och - jag följer inte bloggar förutom ett undantag...!
Vad som fångade mig var nog att du verkar vara en kvinna som fattar att det ska gå att hugga ved och ändå känna sig bekväm med en BH som sitter där den ska.

Så tack för det och hoppas att det jag skickade kan komma till användning!

Hälsar Karin"


Det är i de här stunderna jag blir påmind av att mitt arbete faktiskt göt skillnad, utan mina underbara kunder hade livet varit en gnutta gråare. Tack för att DU finns!

/BhPia

Kommentarer

  1. Du är grym Pia! sluta aldrig vara den du är och för guds skull sluta inte med de du kan bäst; älska boobisar!

    Kram Tina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!