Nyöppning! Sally & Sara / BhPia 27 januari kl 13-19.


Hallå!

Som ni vet händer det mycket just nu, precis som det ska vara.
Webshopen tar form och BH-skolorna börjar ta fart på allvar.
Många har frågat när jag ska ha min försäljning på Elvlyckan nästa gång och nu kommer svaret...

Fredagen den 27 januari kl 13-19

Ni är precis som vanligt hjärtligt välkomna hem till mitt lilla hus för att fynda och fika men den den här gången kan jag erbjuda mer än någonsin förut eftersom ni får tillgång till hela webshoplagret, 
jag tror inte ni förstår hur bra detta är! ;)
Ni kommer få handla för samma pris som i webshopen men ni slipper förstås portot.
Vad sägs om Bikinis till 30-50% rabatt?
Strumpbyxor för endast 25 kr?
Eller varför inte en ny pyjamas från Freya?

Den här chansen dyker upp en gång, jag hoppas vi ses!
Anmälan är inget måste men jag är tacksam om ni hintar om hur många som kommer,
ju fler desto roligare kaos.
Som vanligt med andra ord.

Välkomna!

/BhPia

P.s 
Vägbeskrivning: Kör till Kungsäter, förbi MatÖppet på höger sida. Sväng första höger, sedan vänster uppför Marknadsvägen. Huset längst upp, efter alla spännande kurvor är det berömda torpet. ;)
0705-191367 är numret om ni inte hittar.
D.s




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!