Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)


Hej!

Nu finns Cate BH med sidosupport upp i en färg till i webshopen, hurra!
Som ni säkert har sett så finns det en himla massa olika modeller som alla skulle kunna gå under den diffusa färgbenämningen "hudfärgad" vilket oftast pekar mot en beigefärgad nyans.

Skulle vi se någon med den hudfärgen skulle vi antagligen förvånas massor, haha. 
Själv tycker jag det låter så himla konstigt och det är nåt år sedan jag tog bort leverantörernas färgkoder som jag tyckte beskrev produkten på ett märkligt vis. 

Så, låt oss presentera Cate i färgen Nougat och Latte. Mysigare att bli sugen på kakor är konstig hudfärg tycker jag. 


Upp till K/O-kupa. 

Kram på er!

/Pia




Kommentarer

  1. Hej BH pia:) Kanske inte är ett bherbjudande men http://www.savly.se/3-for-2-pa-hipsters-och-string-underklader-fran-rohnisch/ 3 för 2 på trosor på röhnisch:) det är ganska bra

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!