Vykort från Tina! Så vackert. Nu vill vi veta vad Du har på dig!

 

Jo, det här med att jobba som BH-coach handlar inte enbart om att just jobba.
För mig handlar det om att träffa många olika människor, lyssna till deras behov och hitta produkter och lösningar som passar för just dem. Det är så mycket mer än ett sätt att tjäna pengar så jag kan kan betala mina räkningar. Att få jobba som jag gör, där ärlighet och perfektionism gör att mina kunder kommer tillbaka gör att jag trivs med mitt jobb. Eller trivs, jag har roligt vilket gör att jag trivs och då är jag helt övertygad om att de som köper underkläder hos mig känner det.

Hur många företag får vykort när deras kunder åker på solsemester?
Jag får. Tack tina för att jag får dela med mig av den här underbart vackra bilden, Tina bär på bilden bikinin Tootsie från Freya. Just perfect!

Vi vill gärna få in fler bilder från er kunder, det behöver förstås inte vara sol och sandstrand med, det behöver inte ens vara helkropp. Det räcker med en diskret anonym bild där du bär en BH du är nöjd med. Där du känner dig vacker, bekväm eller bara helt ok. ;)
Vill du visa t.ex profil under tröja eller om så bara ett axelband så kom igen!
Självklart lägger vi inte upp några bilder utan att dubbelkolla med dig innan och om du vill ha hjälp att censurera fixar vi det också.

Kommer bli superkul! Följ oss på Instagram: bhpia.

Skicka din bild till bhpia@bhpia.se eller ladda upp den direkt på Insatgram!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!