Drop In på Folkets Hus i Varberg 12 nov kl 18-19.30






I morgon är jag på Folkets Hus i Varberg kl 18-19.30 precis som vanligt tisdagar jämna veckor.
Det kommer bli intensivt så för Dig som inte sagt att Du tittar förbi rekommenderar jag att inte komma direkt när jag öppnar, det kommer 4 bruttor från Halmstad som ska prova då men det löser sig alltid. Ni får vänta lite bara, man ska aldrig stressa när man provar ut underkläder för då blir det bara fel när man kommer hem. 
Är det något speciellt Du vill prova så gör som Marie, hör av Dig innan så kan jag ta med extra från lagret.

Lill kommer förhoppningsvis vara med för det är många leveranser som skall göras, självklart får man prova det man beställt men oftast är det inga problem eftersom jag redan provat ut BHn till Dig tidigare.
Du har alltid 14 dagars ångerrätt (självklart lappar kvar och i nyskick) så det är inga bekymmer att prova hemma och kontakta mig om det skulle vara så att det inte känns bra. 
Det är det som är grejen med att handla hos mig, jag vill att allt ska vara så bra som det bara går för då kommer Du tillbaka till mig igen.

I kväll ska jag till Maria och hennes väninnor, tror det är femte året i rad nu. Vi ses alltid runt den 10 november, jätteroligt tycker jag! Som en tradition helt enkelt. :)

Ha det fint idag!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!