BhPia på Salong Visage. Välkomna 3/10!


Hej!

På torsdag finns jag med hela min kollektion på Salong Visage i Varberg kl 16-21, hoppas vi ses!
Massor av fina erbjudanden, bl.a 15% rabatt på utvalda produkter i butiken. Jag ska lätt köpa ett nytt nagelack!

Exempel på "drop in" behandlingarden 3 oktober:
  • Ryggmassage 15 min – 150 kr
  • Md Formulations Quick Fix (AHA-syra behandling) 20 min 295 kr (395 kr)
  • Frans och brynfärgning 225 kr (325 kr)
  • Vax överläpp 75 kr (150 kr)
  • Vaxning av ½ ben 250 kr (350 kr)
  • Vaxning armhåla 150 kr (250 kr)
Läs mer på:

Hemsida: www.salongvisage.se 
E-post: info@salongvisage.se 
Telefon: 0340 - 55 07 00



/BhPia















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!